tirsdag 23. september 2008

En fantastisk dag


Fikk plutselig en fridag, og benyttet anledningen til en tur til Ulvskollen, var litt treig, så jeg gikk glipp av morgensola, kl 07.30 var den allerede høyt på himmelen. En flott tur med lukten av fuktig skog, et rådyr og noen storfugl var å se, ellers utrolig stille.

Min datter kom på frokostbesøk, og etterpå fikk jeg tatt et lite tak i hagen. Hagetidend kom, og jeg kunne sitte og nyte det i høstsola. Litt mer graving/rydding i skråningen, men der trenger jeg flere dager. Og jammen har jeg fem forskjellige Colchicum, som jeg fikk tatt bilde av.

I ettermiddag var det sesongens siste K-løp på Dammane i Brevik, dermed fikk jeg nok en tur i skogen på denne flotte dagen.

2 kommentarer:

Anne-Marie sa...

Fin blogg du er i gang med! Og vakre høstkrokus...

Berit sa...

Nydelig Colchicum!
Hvilken er det?