tirsdag 11. november 2008

Barnepikehotellweekend


Min datter skulle ha 2x40-års selskap, og sendte barnepiken/mormor på hotell. Det ble en slitsom helg, men herlig å være sammen med familiens yngste en hel helg. Selskapet var visst også vellykket. Jeg hjalp litt til med borddekking før vi ble kjørt til hotellet, som forøvrig ikke var det helt store, nedslitt og minimal service. Spurte om romservice fordi ungen kanskje sov når det var middag. Jeg kunne ringe resepsjonen, så fikk de se om de hadde tid !!!! Hva slags service er det?? Og jeg er vant til å ha kaffe/te muligheter på rommet, men det eneste som var på rommet var en minibar med mineralvann til ublu priser og en slik liten flaske rødvin !!
Ja, ja, jeg overlevde da, og det blir lenge til jeg skal på hotell i Norge, ja.

Hjemme hadde bladkaktusen slått ut 'håret', selv om jeg skulle ønske den hadde litt mer farge. De jeg har i stua er litt senere, og litt sterkere rosa. Må nok skaffe meg en rød, også.

Ellers fikk jeg frølisten fra Staudeklubben Vestfold, så da er det bare å saumfare nettet og bøker for å se etter godbiter til å 'kle hyttefjellet' mitt med. Finner stadig lenker til fjellhageentusiaster, og siden jeg er hjemme et par dager, har jeg litt mer tid til å surfe rundt.

Ingen kommentarer: