fredag 7. august 2009

sensommer

liten syk gutt

ukens bukett

ny blomstring


Hagen strutter av liljer, men tror nok jeg vil ha flere neste år. Ny blomstring i Rhododendron, kan bare anbefale å plante liljer innimellom Rh. Ellers nærmer hagegangen seg sin avslutning, og det skal bli deilig. Da blir det vel noe å gjøre etter ferien, også !!! Må kanskje legge en plan, noe jeg er flink til å lage, men ikke flink til å følge !! Har nettopp ryddet opp i lilje-m
notater, så vet jeg hva jeg har kjøpt opp gjennom årene. Noen er borte, andre strever jeg med å finne for å sette navn på dem. Nå har jeg kjøpt meg skikkelige navnepinner, så jeg håper på bedre ordning/navning.

Var i Strømmen igår, lille gutten til mormor hadde over 39 i feber, og var aldeles ikke i form. Er visst bedre idag, heldigvis. Jobbet litt på kontoret til datter'n, noe arkivering, som jeg synes er moro. Jeg liker alle slike ting som skal sorteres i en rekkefølge. Burde vært 'arkivar' !!!!

Ingen kommentarer: