onsdag 26. mai 2010

Dugnad i Hagelaget




Så fikk jeg endelig vært på en dugnad i regi av Hagelaget, ute på Mule Varde, som jo er en perle av en park. Siden jeg er Skiensjente er jeg ikke særlig kjent der ute, men nyter jo naturen, også i mer 'ordnede' former. Vi var 5 stykker fra Hagelaget som sammen med medlemmer av Botanisk forening fikk ryddet litt opp i kvist og kvas. Det blåste ganske surt, men været var bare helt strålende. Jeg humpet rundt så godt jeg kunne, og fikk iallefall fjernet noen tørre bringebærstiklinger, og noen tørre frøstander på noen Skogskjegg.

Tidligere idag fikk jeg klipt plenen min pluss veikanten mot naboen , som jeg ikke orket å se på lenger. Godt fornøyd meg meg selv.

1 kommentar:

Marit sa...

Så flink du/dere har vært! Dugnad er flott, og til flere det er som er med til bedre er det.
Vi skal ha planteauksjon i morgen, og håper på mange folk og bra vær!