onsdag 17. desember 2008

Kolletur


det fristet når en kollevenn mente det var på tide å kome seg ut igjen. Bløtkake fra han som denne gang hadde 100 turer, smakte når jeg endelig kom opp kleivene, dønn utslitt. Første gang jeg har måttet ligge litt på benken for å komme til hektene igjen. Det var småregn og slapsete å gå med brodder og hodelykt, men en tilfredsstillelse å ha greid det, også denne gang. Utrolig godt å kjenne kroppen fungere, og at den trenger denne turen tross vær. Har jo aldri vært værsyk, og det var varmegrader. Resten av dagen gikk til handling med min mor, og formiddagsmat med min far, og da jeg kom hjem surfet jeg litt på budsjett, siden jeg begriper at jeg må sette opp et bedre budsjett i årene fremover, når inntekten blir lavere. Utfordrende, og dette trer i kraft fra ca 1.april, så jeg har litt tid på meg.

Bildet er litt juks, for det er tatt fra kollen i januar.

Ingen kommentarer: