fredag 26. desember 2008

Romjul



Midt i romjulen, en flott vinterdag med sol og lettskyet, fremdeles litt 'orkete' og livredd for tilbakefall, men kutter ut 'narkoticaen' (Hostesaften) , men må vel ta giftkuren helt ut, for sikkerhets skyld. Du verden så selvsentrert man blir når man er syk. Og så viktig å lære av det, nemlig at man lytter og 'jatter med' når noen i nærleiken er syke !!! Har en mor som sliter med diare etter en tarmoperasjon, og jeg greier å putte inn uff og stakkars deg på de rette plassene. Ja, jeg er på bedringens vei, for nå har jeg sittet på PC'n noen timer !!!!

Julaften gikk greit, selv om kveita smalte papp, jeg spiste i alle fall sammen med gubben. Pakkene ble pakket opp, og bl.a. fikk jeg en digital fotoramme med ferdig innlagt 250 bilder av mitt siste barnebarn som nå er 11 måneder, morsom sak. Da er det vel slik at man må ha noen fotobrikker til det bruk ???? Ellers fikk jeg noen penger som skal brukes til en fotoveske/sekk, som jeg trenger. Ønskelista er lang i retning digitale ting, men et sted må jeg begynne. Kunsten blir å spare til alle disse duppedittene.

Kanskje jeg skulle våge meg til en tur til hytta i morgen, for å hente det vi satte igjen der oppe med tanke på julaften, pluss at vi skulle lese av strømmen. Jeg må også lese av for hele borettslaget, altså fellesmålerne i hvert av de fire husa.

Gleder meg til å komme ut i frisk luft, ikke minst til Kollen.

Ingen kommentarer: