onsdag 3. november 2010

Bøker jeg ikke trenger lenger


Jeg rydder i bøker, og har noen jeg ikke trenger, eller kommer til å lese mer, eller ikke gidder å samle på. Når man kommer i min alder må man begynne å rydde litt. Høres ut som jeg er 90, men er altså litt over såkalte 'middagshøyden' . Bøkene kan leveres innen nærområdet, eller sendes mot portoomkostninger.
Følgende bøker:
Hugh Johnson and Paul Miles: Garden Plants (en liten lommeparlør)

Gardeners World: The Garden Lover's Guide to Britain(en oversikt over offentlige besøkshager i Storbritannia

Michael Pollan: Second Nature ( en bok jeg fikk anbefalt engang, men som jeg ikke fikk helt draget på

Collins : the Low-Maintenance Garden
Yvonne Rees: Practical Patio Gardening
Roger Phillips&Martyn Rix: Bulbs
Hazel Evans: Container Gardening
Graham Rose The Low Maintenance Garden
Richard Bird: Colourful Containers
Kathy Brown: Seasonal Container Gardening
Richard Ross: Bulbs

mailadressen er solaas96@online.no om noen skulle være interessert.

3 kommentarer:

Kristin Aurdal sa...

Så hyggelig at du vil gi vekk bøker, og at jeg tilfeldigvis klikket meg innom.
Har sendt deg mail, og du kan jo få planter i bytte til våren.

Mari Anne sa...

Ser jeg allerede er litt sent ute. Sender også mail.

HansHB sa...

Trenger ikke bøker jeg, men flott tiltak!
Ha en fin dag!