torsdag 12. april 2012

Jo, det spirer og gror




En liten runde i hagen viser at både kuleprimula, dillpeon og julerose står og pynter opp. Julerosen har jo stått der en stund, men det har jo bare vært regnvær. Nå skal det vel sies at dette regnet bare fremskynde alle staudene som nå bare fosser frem. Deilig.
Selv noen få Hostaspirer bryter jordskorpa. Spennende, har alltid noen nye som jeg gleder meg til å se igjen, og de vokser jo også etterhvert, så får vi se om noen må flyttes. De store tar det jo litt tid før de blir eventuelt for store. Jeg gleder meg.

3 kommentarer:

Gry sa...

Hei! Jeg var ikke klar over at du også har hageblogg, jeg kom tilfeldigvis over den.

Her sprier og gror det også. Men dessverre, julerosene mine er så pjuske i år. De er vanligvis noen takknemmelige fotoobjekter!

Unknown sa...

Så mange fine spirer! Nå er det vare å kose seg med alt som dukker opp fremover:) God helg!

Tins roser sa...

Herlige bilder du har. Da jeg så dem, kom jeg til å tenke på at jeg i min forrige hage, hadde store, fine kuleprimula, og nå kjenner jeg at jeg savner dem...