torsdag 18. juni 2009

Hagebesøk





Alle bilder er fra Hagebesøket

Kjekt å be seg selv på formiddagsvisitt, en liten sykkeltur bort til Hagen på Kleiva (egen flott hjemmeside). Nystekte rundstykker med kylling og selvlaget pesto, og sjokoladekake etterpå, smakte bare nydelig. En vandring i hagen ble det også, selv om nattens regn hadde dempet noe på noen av de mange vakre Iriser. Hagen hadde også mange flotte roser i blomst allerede, og flere duftet himmelsk. Utrolig hva de har fått til i denne bratte skråningen av en tomt, jeg er imponert. Og glad jeg kjenner dem og kan se hagen i flere tidsrammer.

Regnet var behøvelig, plantene trengte det, men vinden er kald . Fortsatt ingen plagsom sommervarme !!

2 kommentarer:

Marit sa...

Nydelig iris du har tatt bilde av. Tror jeg har maken i hagen her. Hvis det er den jeg tenker på heter den 'Edward of Windsor'

Kjekt med hagevenner som kan besøkes ofte!

Bjørg 47 sa...

Jeg ser på hjemmesiden deres at de kaller den 'Rose' !!! Uten at jeg har spurt direkte. Ja det er kjekt med hagevenner som er uforpliktende.

Ha en ellers fortreffelig helg.