lørdag 7. november 2009

बोक्स्तावें ग - फॉर Glede



Hva i all verden er det som skjer ? Prøver å skrive en tittel, og det blir 'kråketær !!

Men det jeg egentlig ville formidle i dette gråværet, er G'n ble til Glede. Har kommentert det på ABC's side. Ville allikevel dele denne Gleden med de som måtte finne veien hit.

G - for Glede over at jeg idag tok tur nr 93 til Kollen min, da er det bare 7 ganger igjen !! Jeg feilberegnet været, og ble våt til skinnet , det var jo mørkt da jeg startet kl halv 7, utstyrt med hodelykt. Men det var ikke minusgrader, og det var jeg selvfølgelig Glad for. Og at jeg er Glad for at kroppen min fremdeles kan kreke seg opp i denne nokså bratte veien opp til Brynhildsbu. Denne hytta var varm og kaffen klar da jeg ankom, nok en ting å være Glad for. Og at det femdeles er barmark, lettere å gå.

Da jeg kom hjem ringte det på døren, og der sto en av mine tidligere 'postkunder' med en flott Azalea, som takk for at jeg hadde vært så blid og hyggelig i den tiden jeg hadde levert post til dem !! snakk om Gledelig overraskelse !!

Og i morgen kommer Oscar !!

Ingen kommentarer: