lørdag 24. april 2010

Hagen blomstrer uten meg





Faktisk, det 'spruter' virkelig opp i bedene, uten min medvirkning !!! Ser at påskeliljene kommer for full fart. MEN så har det vært noen hersens katter og gravd , de burde finne et annet sted. Torhild plukket inn en av hver som blomstret i hagen nå, og det er Kuleprimula, Påskeliljer, Blåstjerner, Krokus, Perleblomst, Julerose og Klosterklokker. Hun så vel ikke noen Dicentra som jeg vet er i blomst, en hvit og en rød. den blå ser jeg ikke noe til fra her jeg står.

Dagen har vært slitsom, det var Sentrumløp i Oslo, gubben deltok for 28 gang, og vi satt på Hard Rock Cafe og ventet mens han varmet opp, løp og tok en øl, før vi hastet hjem igjen. Vi hadde selskap av min datter og hennes familie, Oscar og Marthe og Lasse, og min andre datter var sjåfør. Jeg hadde lånt meg en rullestol, for i det hele tatt å kunne komme meg fra parkeringshuset, gjennom mylderet av mennesker, frem til Karl JOhan. Nydelig vær, og brukbar temperatur.

Gubben sendte jeg i 50-års lag i kveld, og jeg kan surfe på nettet i fred og ro, med tinniotusen klingende i ørene. Sukk !! Må få satt på noe musikk !!

Ingen kommentarer: