lørdag 3. april 2010

påsken 2010











Det er Påskeaften, kveldssola skinner, jeg henger over kanten på verandarekkverket, og ser at det er hundretusenting jeg skulle hatt gjort, MEN må bare betrakte det. Håper gubben tar et tak i morgen og klipper vekk endel vissent, iallefall. Da bør jeg nok helst IKKE SE PÅ, for ingenting blir gjort som jeg hadde gjort !!!! slik er det vel med de fleste.

Fikk noen aldeles vakre roser igår av noen som besøkte meg, de lyser nesten i mørket. Er egentlig ikke glad i orange, men disse er bare vakre, men vanskelig å få frem fargen på foto. Og så blomstrer Hoyaen igjen, ser bare to blomsterklaser, men dog. Og en bladkaktus, vet ikke navnet. har også kommet såvidt med en blomst, og den skal da blomstre til sommeren !!!!!

6 kommentarer:

Vivishagerom sa...

God påske til deg.
Er det porselensblomst du har på det andre bilde. En kollega av meg har slik på jobben og den lukter veldig stramt, men godt.

Håper du får en fin vår. Her er det masse snø enda, men det er lys i tunnelen.

Sigrid sa...

Du får trøste deg med at stauder i hvertfall tåler en trøkk og at det er bedre at han gjør det nå enn at alt må vente til du blir bra igjen.
God påske og riktig god bedring :-)

Margrethe sa...

Jeg foreslår at du holder deg inne og lager kaffi når han ordner ting på sin måte ute :-)
Så for du håpe på et bra resultat. Ønsker deg god bedring og forsatt god Påske.

Harryford sa...

Hver gang min morfar ble "komandert" ut i hagen for beskjæring etc, truet han alltid å ta det jamt med rota!
At arbeidet gikk med liv og lyst er synd å si! Men, klokelig hadde min mormor alltid en kald øl på lur til han kom inn, og da gikk det seg raskt til - i 60 år!

God bedring og fortsatt fin påske.

Marit sa...

Det blir nok bra i hagen din uansett tenker jeg. God bedring!

Mia sa...

Ha en fortsatt fin påsk du också :) Vårsolen sätter fart på lite av varje, din Hoya för exempel, vilket vackert exemplar du har!