fredag 26. september 2008

Utfordringer


For det er stadig utfordringer i disse datatider. Først og fremst denne bloggen som skal tilpasses- I tillegg er jeg ansvarlig for oppdatering av hagesiden til Porsgrunn Hagelag, og det er jo så ymse. det verste er når jeg ikke får strøket bommerter !! Dette gjelder da jeg skulle forsøke å få 'teller' på denne bloggen. Det ble helt feil, men... Så greide jeg å legge inn bilde på Hagelagets side, så da ble dagen reddet allikevel.


Jeg skulle hatt navn på mine 'nakne jomfruer' som nå står i fullt flor, og det ser ut til at jeg har fem forskjellige. En hvit dukket opp i mitt hvite hjørne, og den heter iallefall Colchicum automnale Plena. Og så har jeg en Waterlily, men de andre ??


Fikk ikke gjort noe mer med skråningen, det ble andre ting som dukket opp. Venter nå på forsendelse av løker, og så er det hvor jeg skal plassere dem !!!


Utfordringer av en annen karakter !!

Ingen kommentarer: