onsdag 20. januar 2010

En rolig dag.





Det har egentlig ikke vært så mange fugler på hytta, så jeg gleder meg til våren og trekkfuglene kommer. Det er foreløpig nok av snø, og vi vil ikke ha mer, men ....

Idag har jeg ikke fått gjort noen verdens ting, min datter har termin idag, og jeg bare venter og venter, verst for henne selvfølgelig, men det er langt til Strømmen, og SMS'n er tyst !! Sukk !! Hun venter nr 3, en jente, og vi gleder oss. Hun har en sønn som var 22 år dagen før nyttår, og en sønn som blir 2 år på tirsdag. Spennende dager.

2 kommentarer:

Bling - our elf on the shelf sa...

Så spennende med datteren din, håper hun slipper å gå for mange dager over terminen. Jeg har selv nr 3 i magen, lille Noah, gleder meg :)
Flotte bilder du har tatt!

Margrethe sa...

Det er slitsomt med slike ventedager. Ikke bare for mammaen, men for mormor også. Ønsker dere lykke til.