søndag 17. januar 2010

Januar-interiør !

makroforsøk

Spisebordet på hytta

Sukk !! Etter å ha surfet på disse bloggene som inneholder mye interiør, blir jeg helt matt. Men kan jo lære meg til ikke å ha alt 'fremme' på en gang !! Bildet av spisebordet vårt på hytta kunne vel hatt tittelen : 'Hva hører ikke hjemme her' !! Men vi trives nå her vi to, gubben og jeg, med alle våre nostalgiske ting og tang. Og vi er for det meste alene her, så da så.
Prøvde meg litt på makro siden jeg har de nydelige tulipanene denne helgen, men trenger å øve mer, ser jeg.
En stille helg er snart til endes, skulle gjerne vært på fotomessen på Lillestrøm, men det ble ikke slik. Og min datter nedkommer jo aldri !!! Hver dag nå er spennende, så hver dag når hun ringer sier hun først: Jeg er like tjukk !!!!
Gleder meg til VÅR.

2 kommentarer:

Randines hageblogg sa...

Flotte tulipaner, deilig at tulipansesongen har startet!

Hjemme er stedet hvor en trives med de ting en har og liker å ha omkring seg. Interiørdesign er ikke min greie heller.

Ønsker deg en fortsatt fin søndag!

Marit sa...

Godt å lese om flere som sliter på interirfronten. Jeg er mest opptatt av hagen, sånn er det bare. Lykke til med nedkomsten til datteren da!