onsdag 5. mai 2010

Årets plantebytte




Hjemkommet fra årets plantebytte på Mule Varde, og jeg som glemte kamera !! Vi var 26 sjeler som hutret oss gjennom valgets kvaler. Ekstra morsomt , synes, jeg, at jeg hadde med min datter som aldri før hadde opplevd dette, Mange flotte planter var gravd opp, og mange godbiter var å se. Jeg skulle jo ikke ha noen nye planter iår, men lot meg friste. Og fikk meg en Peon rød, Perleblomster og Snøklokker (til den nye trappa) noen Primula og Revebjeller. Jo , jeg synes jeg fikk meg noen godbiter.

Etterpå kunne vi nyte medbrakt kaffe og kake INNE, for det var bikkjekaldt. En hyggelig hageprat, og leder Marit orienterte om sommerens hageaktiviteter, åpne hager og vår vanlige Hagedag på Mule Varde. Vi minnes også vårt styremedlem og primus motor Leiv Stian Eilerås, som plutselig har gått bort. Det er da man blir minnet på hvor skjørt livet er.

Og så var det å finne ut hvor plantene skal stå !!!!!!!!!

1 kommentar:

Relimon sa...

Ser du fikk med deg 4-5 av mine også, Bjørg ;)Og enig med deg - steinkaldt var det!