onsdag 15. desember 2010

Bloggtanker

Blomsten til Hosta Gay Feather

Siden jeg er hekta på Hosta, går tankene mot en egen Hostablogg, med bilder og kommentarer fra denne spesielle planteslekten. Selv om jeg har en Hostavenninne som har startet sin egen blogg bare om Hosta, kan det være greit for egen del å samle bilder og registrering i en blogg. Så er spørsmålet om 'vedlikehold' av en slik blogg, blir det for mye å holde styr på ?? Ikke lett når jeg gjerne vil dele mine favoritter med andre, og kanskje få tips og råd underveis.

Hvis det er noen som vet om andre spesialhostablogger i Norge, så si endelig fra. Jeg burde lage en egen hjemmeside, kanskje i stedet, for jeg er ikke nevneverdig fornøyd med den som er gratis på 123.hjemmeside- greit nok, men er jo inne på så mange andre flotte sider, men da må jeg vel ta meg et kurs, eller noe ???
Time will show, som det heter.

3 kommentarer:

Mari Anne sa...

En egen blogg for et eget tema er ikke noen dum ide. Innlegg som passer begge steder kan du bare kopiere.

Marit sa...

Problemet med en hostablogg er at det er så lite å skrive om på vinteren ;)

Bjørg 47 sa...

marit: Oppdatering, kanskje, men er ellers enig. Jeg får se etterhvert.