søndag 26. desember 2010

Litt av Julen 2010


Det er et stykke vei å kjøre til Krøderen fra Skien på en julaften, men lite trafikk, og desto deiligere å sette fra seg bilen og ha en flott julaften med barn og barnebarn. At det var minus 26 grader da vi satte oss i en iskald bil i går for å kjøre hjem, det var i kaldeste laget !!! Rett i familiebrunsj hos min mor, også koselig å være sammen med gamle foreldre og søstre, ikke å ofte vi er sammen alle sammen.
Jeg kom hjem til en utsprungen Amaryllis, som faktisk er dobbel !!!! Jeg bare MÅTTE pakke den godt inn sammen med julerosen og svibelen, for å frakte den opp til hytta.Det vil si jeg tok den med som avskåren.

2 kommentarer:

Ingrid Tunheim sa...

Hei, datt innom bloggen din fra Lars som spiser, drikker og synser. Den ideen med bilder av dem som skal ha og dem som gir julegaver var ny og festlig. Tror jeg må kopiere den til neste år. Når det gjelder gjenbruk, har jeg lært fra en av bloggene jeg følger at det er lurt å spare den ene siden på julekortene som ikke er skrevet på og klippe dem opp og bruke som til/fra lapper. Det samme gjelder med doble til/fra lapper der bare den ene siden er brukt. Ønsker deg en fin romjul og et flott nytt år.

krepsemor sa...

Nydelig Amaryllis, og så dobbel da! Skjønner godt at den ble med på hytta!