torsdag 11. desember 2008

adventstur


Så er dagen kommet for avreise til Warsawa, midt i 'julestria', med mine to døtre som vil ha med mor på shoppingtur !! Ikke at jeg er så shoppete, men jeg kan da dilte med !! Og denne byen er ny for både meg og mine døtre. Spennende. Men først skal vi hente Oscar i barnehagen og kose oss noen timer med ham, før flyet går fra Gardermoen i kveldstimene. Blomster blir det vel dårlig med, men fotoapparatet er med. Ellers er det jobb igjen på mandag, spent på hvor mye ryggen tåler, og AFP-møte på tirsdag blir spennende, en orientering om hva jeg får å rutte med de nærmeste årene. Her må det 'disponeres' riktig. forslag mottas med takk !!!
Ha en fin adventstid til dere som er 'innom'.
Bildet er Oscar i barnehagen sammen med tante Torhild, som var innom.

1 kommentar:

Harryford sa...

Ønker deg fin førjulshoppingtur! Warsawa høres spennende ut!

Etter "Livet med Larkins! - tv serien for "noen" år tilbake, blir Oscar - alltid Baby Oscar! Men "din" Oscar synes å ha et sunnere kosthold!!!

AFP er uoppnålig for min del, når den tid eventuelt måtte komme!
Må nøye meg med NAV jeg! I alle fall enn så lenge!
Men lykke til med møtet og utfallet!