onsdag 24. desember 2008

God Jul til alle


Endelig er dagen kommet som vi stresser med siden oktober, helt utrolig, hvert år. Noen har lært seg å være i rute, eller har en plan, som burde legges tydeligere ut.

Dagen her i Skien er en stille vinterdag, uten snø, lettskyet, Stillheten senker seg bokstavelig talt ned over 'hus og heim'. Nå blir det jo stille her uansett, med meg på sofaen, og mannen i huset må tilberede kveita etter beste evne, (den smaker papp i min munn, som all annen mat for tiden ), og noen gaver skal vi vel få pakket opp etterhvert.

Jeg ønsker alle som er 'innom' en riktig God Jul og Et Godt Nytt År.

2 kommentarer:

Anonym sa...

God jul til deg og dine - og igjen, god bedring til deg.

Harryford sa...

Ønsker deg noen riktig gode mellomdager Bjørg! Du kan vel trenge det etter influensaen! Håper den er på retur! Det er i alle fall min.
Pussig det med smakene som forsvinner, den "pappsmaken" kjenner jeg igjen! - men den kan ikke anbefales!
Vi får ta det igjen etter jul! ;-)