fredag 5. desember 2008

Vinterdag i adventstida


Idag er det skikkelig vinter, med snø og vind, egentlig ganske greit, men jeg vile gjerne heller vært på kollen min i dag, men er fremdeles for dårlig i ben og rygg til det. At jeg attpå til falt på glatta igår og fikk en trøkk i bekkenet, gjorde ikke mobiliteten noe bedre. En trøst er at dette går forhåpentlig over etterhvert. Men å gå til kollen i et slikt vær, er for meg en nytelse.

Var på treff med seniorer i turistforeningen i går formiddag, er ikke medlem, men hadde anledning til å komme og se nærmere på hva de driver. Jeg har jo så mange ting jeg kan tenke meg å være med på, særlig når jeg får bedre tid. Og glad i naturen er jeg jo, og jeg kan komme på steder jeg ellers ikke ferdes. Og ikke minst kan ta bilder. Time will show. Jeg må også innskrenke abonnement på en del ting som ikke er nødvendig. Det meste kan man jo i disse tider tilegne seg via nettet.

Hageturen vår neste år går til Sverige, og jeg gleder meg, vi skal bo i Karlstad. Stockholm og Mariestad. Siste stopp er Nisses Planteskole i Udevalla, må nok søke litt på nettet, ja, og siden turen ikke er før rett etter ST.Hans , har jeg god tid.Jeg har ikke vært noe særlig i Sverige, så det blir spennende. ILW er flink til å finne private hager som vi skal besøke, og det er jo det mest interessante. Kanskje jeg før den tid har fått mer utstyr til fotoapparatet, også.

PS Bildet er fra Ulvskollen i vinter.

2 kommentarer:

hildeG sa...

Nydelige bilder. Veldig lekkert det du har i overskriften også...

Bjørg 47 sa...

Takk, selv om jeg gjerne skulle lært å få et langt/bredt bilde i stedet. men en gang kan jeg vel det også ! Sukk!!