onsdag 3. desember 2008

Dekorasjoner i Hagelaget







Jeg tok meg en tur på møte i Skien Hagelag igår kveld. Det var juledekorasjoner på programmet, og det ble laget fire forskjellige ting. Og jeg var så heldig at jeg vant hovedgevinsten, som var den med kulene. Vi fikk noen tips til hvordan vi kan gjøre det. Dessverre funket ikke høyttalerne, så de med dårlig hørsel fikk en noe amputert fremvisning. Det er et tydelig generasjonsskifte i laget, og det er bra. Når det gjelder dekorasjonene, synes jeg det er synd at det julerøde synes å bli noe borte, det er sikkert tegn på alder hos meg. Ellers var det en hyggelig kveld med noen 'gamle' ansikter som synes det var hyggelig å se meg. Alltid hyggelig å være savnet !!
Vi fikk også programmet for neste år, som er utrolig rikholdig og spennende.

2 kommentarer:

Mokki sa...

Til jul skal det være rødt og grønt etter min mening, hvis det er gammeldags så får det bare være :) Fine dekorasjoner foresten!

Pernille sa...

Å så nydelig bloggbilde! Jeg er så glad i snøbilder og spesielt når fotspor forsvinner innover i bildet:) Vakkert!

Gratulerer med gevinsten! Måtte være kos å vinne:) Ja det er synd at mye av den julerøde pynten er på tur bort. Men jeg tviholder på den. Hos meg er julen rød:)

Tusen takk for koselig og varm kommentar inne hos meg. Den varmet virkelig:)

Jeg har det ikke så veldig ille. Og jeg kommer nok i julestemning til jul skal du se:) Bare å ta seg selv i nakken litt;)

Nattaklem fra meg:)