mandag 9. februar 2009

Dagen-etter-morsdag


Siden jeg ikke var hjemme på morsdagen, kom min yngste datter med morsdagsblomster i kveld, og den var jo skikkelig lekker, med hvitvin oppi !! Den får jo bare ligge så lenge blomstene varer !! Skjønne unger jeg har, for det var fra min eldste datter og min sønn, også. Jeg er vel heldig. Ikke bare vet de at jeg setter pris på blonster, men hadde også husket at jeg liker knusktørr hvitvin, også.

Ellers var det vanskelig å mobilisere meg til å ta turen til Ulvskollen idag. Jeg hadde plutselig fri idag, og gradestokken viste ned mot 22 minus, MEN jeg tenkte at det er en dårlig unnskyldning for ikke å gå, det er jo bare å kle seg !! Jeg ventet riktignok til kl halv åtte, da slapp jeg gå i mørket, men jammen hadde Laila vært tidlig ute og hadde hytta varm og kaffen klar, da jeg entret Brynhildsbu en time senere. Morgensola varmet i ryggen, UBESKRIVELIG NYDELIG.

Ingen kommentarer: