onsdag 4. februar 2009

Familiekos


Det ble en helt vanlig onsdag for meg, med tur nr 8 til kollen idag tidlig, besøk hos min gamle far etterpå, frokost med ham. I kveld ble det besøk hos min sønn, som hadde vondt i ryggen, han lærte meg litt om Powerpoint, jeg ville så gjerne lage en visning av sykkelturen vår på Isle of Man. Må nok prøve og feile før jeg får det slik jeg gjerne vil. Fikk ikke sådd idag heller, blir sittende foran denne hersens maskinen istedet, siden gubben er på gubbekveld. Orkideene mine blomstrer og setter knopper uten at jeg gjør noe som helst. Kjekt med disse plantene.

En hagevenninne på Kongsberg ringte meg og viste omsorg for meg i forbindelse med kollisjonen, veldig hyggelig. Jeg er også invitert til naboen hennes, som jeg delte rom med på en hagetur, men jeg utsetter det til senere på våren, liker ikke så godt å kjøre, da !! Hyggelig med slike hagevenner, kanskje de er spesielle på Kongsberg ??

Siden jeg synes det er så hyggelig med mine to barnebarn på Strømmen, legger jeg ut et bilde av dem denne gang.

Ingen kommentarer: