torsdag 5. februar 2009

Vår i vente ??


Jeg fikk liksom en slags vårfølelse når jeg var ute og måkte vekk den siskommende snøen, snømengden tilsier at det er en god stund til, men jeg synes liksom det luktet vår !! Og jeg gleder meg til å sitte på verandaen min i formiddagssola, og lukte MER !!! Mmmmm. Vi går en herlig tid i møte , nok en gang. Så heldige vi er,som bor i Norge og kan føle årstidene på kroppen. Jeg liker ikke snø, den er det for mye bryderi med, men jeg ville savnet den allikevel. Det beste jeg kan si om snø, er at alt blir så STILLE. Og at den dekker over alt det ugjorte !! Noen nye løkbed ble anlagt i høst, jeg gleder meg til resultatet , SNART !!

2 kommentarer:

Marit sa...

Ja, det blir nok vår i år også, engang! Snøen dekker alt her også, og da mener jeg virkelig alt! Er så lei snøen nå at jeg er helt kvalm...

Bjørg 47 sa...

Men vi hadde nok savnet den, tenk da hadde vi gått glipp av LENGTEN etter VÅR !!!!!!!!!!!!!!!!