mandag 16. februar 2009

Fortsatt vinter



Det er da som utgjort at denne siste vinteren jeg kjører post, skal det aldri stoppe å snø !!!!!!!!!!!!!!!! Jeg er LEI, og vil ikke savne en eneste postkasse !! Det jeg vil savne er de hyggelige postkundene som slenger til meg en kommentar. De fleste er jo pensjomister, men også de som jobber skift, antakelig, eller er hjemme av andre årsaker. MEN hvorfor kan ikke folk stå opp en halvtime tidligere for å måke fram postkassene sine ?? Det kommer jeg aldri til å forstå. Idag var det et par kasser som ikke fikk post, fordi jeg ikke fant postkassen, det er ikke min jobb å grave dem frem.

3 kommentarer:

Marit sa...

Huff ja, det er ikke lett å være postbud i disse dager med så mye snø. Postkasser og søppelstativ er eiers ansvar for å få måkt frem, ja. Men det er det ikke alle som skjønner ;-)

Som mine dager er sa...

Å så frustrerende å ikke kunne leve til mottoet "Posten skal fram". Ikke alle som føler ansvar eller kanskje gidder å spa fram postkassen sin. Da får de heller møte opp på postkontoret og hente posten sjøl!

Trøst deg med at det er siste året. Aldri mer! (og er ikke det rart å tenke på?!)

Klem fra Marit

Bjørg 47 sa...

Bildene var ikke de kassene jeg ikke fant, bare så det er sagt. Og jeg stamper i snø til over knærne, men 'graver ikke fram' kasser. Trodde forresten at de fleste vil ha avisen sin, den kommer jo med en annen distribusjonsmann. Nei, det er ikke lett å forstå.