torsdag 26. februar 2009

Kolletur nr 14


Så har jeg kommet til tallet 14 på mine kollevandringer. Gleder meg til å intensivere disse turene. Nå venter jeg til kl 7, da trenger jeg ikke bruke hodelykt, går i solrenningen, og det er fuglesang, hørte svartspetten oppe i liene. Kanskje jeg får tatt bilde av den en gang. Skal på fotokurs i kveld, håper å lære mer om å ta bilder av fugler, bl.a., og bruke innstillingene på kameraet mitt. Det blir spennende.
Var på 'syforening' i går kveld. Det er utrolig hvor forskjellige vi er, selv om vi er i samme alder, data f.eks. er IKKE tema, vi er fire stykker , og de tre er mest opptatt av barn og barnebarn. Punktum. Ja, og Sydenturer !! Der er jeg ikke helt med, siden jeg drar kun til Storbritannia/Irland. MEN allikevel, vi har vokst opp i samme bygd, og har felles kjente som vi får sladret litt om. Men vi er ikke helt på 'bølgelengde' som det heter. Jeg nevnte at jeg hadde vært på 'ullmøte' med min mor for mors skyld, og sa at det var hvertfall ikke noe for meg, og fikk bakoversveis, for de hadde da kjøpt både det ene og andre på slike demo'er !!!! Det var da jeg klappet igjen, og tidde stille, og så forskjellen.!!

2 kommentarer:

Marit sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Marit sa...

Jeg er imponert over kolleturene dine. Skulle ønske jeg var like flink som deg til å komme meg ut.

Jeg sendte deg en pm her om dagen. Har du sett den?:-)