torsdag 2. oktober 2008

Forberedelse til løkplanting


Fikk endelig tatt et skippertak, gravd opp noen stauder som skal til hytta, og kjemper en kanskje forgjeves kamp mot min manns favoritt , krypfredløs,HJELP11
Det beste med denne dagens prosess, var at jeg fikk tatt to snegler + en liljebille !! Men jeg har ennå ikke bestemt hvor alle løkene jeg har kjøpt skal ned !! En liten oversikt viser : 50 krokus skal i plenkant
100 tulipaner !!
121 liljer
30 narcisser
100 muscari
40 anemoner skal prøves på hytta
Har jo denne omtalte skråningen som ikke ble gravd opp, så jeg får bare 'dytte' ned de fleste der. Må nok bruke helgen til å tenke !! Siden jeg skal flytte endel flere stauder til hytta, blir det vel en råd. Noen ganger hadde det vært kjekt med bare en altanhage !! Sukk !!

Ingen kommentarer: