onsdag 8. oktober 2008

'Syforening' ?


Det var min tur til å ha 'syforening' igår kveld. Navnet er gått ut på dato, nå skulle den vært omdøpt til mimreaften, det har noe med alderen å gjøre. Det er vel nok et tegn på at vi er blirr eldre og har generasjoner etter oss, og ikke foran oss ??!! Vi er bare fire stykker, og er ikke særlig like, iallefall er ikke hageinteressen like stor hos alle, selv om en av oss jobber i et gartneri i vårsesongen. Jeg måtte få vekk de lurvete petuniaene i kjøkkenvindukassen i en fart, og kjøpte tre Erica, så det så litt ordentlig ut.
Jeg ser at det i dag er tid for raking av høstløv, men først er det tur til Ulvskollen, tur til min far (frokost), hjem til oppvaska fra igår, middag til mannen kommer hjem, og SÅ er det hagen sin tur. Hvis været holder, får jeg sette ned noen løker.
Er det noe rart at høsten blir kort !! Det er pluss 8 grader, og da blir det vel kanskje nedbør ?

Ingen kommentarer: