torsdag 16. oktober 2008

Hageløst besøk i Strømmen-liljebiller NÅ!


Min datter fylte 40 år, og vi kunne besøke henne fra tirsdag til onsdag, min søster og jeg. Og vi kunne passe Oscar mens hun var på jobb. Alltid hyggelig å besøke min datter selv om hun ikke prioriterer hage. Hun har eget firma, og har jo ikke tid til annet enn Oscar (8mnd) ved siden av, i tillegg veldig dyktig på design. Jeg kjøpte en flott orkide til henne, den hadde masse knopper, og jeg håper alle kommer ut. Ellers var vi på Strømmen storsenter, og spiste på Fryd i Lillestrøm (tror det var det det het). Hadde et godt taco-måltid før vi dro hjemover, men glemte mobilen min der !!! Utrolig hvor avhengig man er blitt av disse tekniske tingene, heldigvis har vi fortsatt hjemmetelefon, og de kommer på besøk lørdag. Det blir noen 'stille' dager !!

Idag må jeg sette de siste løkene, noen påskeliljer og perleblomster. DA er det slutt, på sesongen ute. Jeg tok to liljebiller før jeg dro innover, og hvis det fortsatt er så mildt, må jeg bare følge med og få tatt flere, eventuelt.

Har fått boken Tradgårdsliv av Christina Fryle og Inga Wallenquist, som bare er helt herlig. Å lese om hageentusiaster er moro og inspirerende.Kan anbefales.

Ingen kommentarer: