mandag 26. januar 2009

En deilig mandag



Det var en deilig uventet fridag idag, som ble bare borte !! Jeg startet med tur til Ulvskollen, det var mye snø, ca 130 da jeg målte med staven, men fint å gå i opptråkket sti, selv om jeg nok tar brodder på onsdag. Overskyet, stille vær, og hytta var varm og kaffen ferdig (som vanlig) da jeg ankom kl 08,20. Fire andre kollegale kom etterhvert, og på nedtur møtte vi fire stykker, så det er tydeligvis flere enn jeg som IKKE går på ski !! Fikk ikke tatt bilder som jeg hadde tenkt, valgte å gå med de andre. Mye snø på trærne gjør at det er som å gå inn i et julekort. Norge er et vakkert land.

Spiste formiddagsmat med min gamle mor etterpå, hun har vært en liten tur på sykehuset igjen, men greier seg selv godt, heldigvis.

Ellers blir jeg litt sliten av mennesker en hel weekend, selv om jeg synes det er kjempekoselig. Oscar er en herlig unge, og jeg føler meg alltid velkommen når jeg er der borte.

1 kommentar:

Mari Anne sa...

Jeg er så imponert over "Kolle" turene dine. Jeg prøver å gå tur, men er alene og treffer ingen. Da er det litt tungt å motivere seg. Særlig nå som det er så mye snø.

Det ligger en utfordring til deg i bloggen min.