søndag 4. januar 2009

Nyttårsforsetter/planer


Tenk, nå har jeg surfet på 'digiscoping' så øyet blir stort og vått. Har jo et teleskop (sky-watcher) som jeg ser muligheten av å kunne bruke sammen med mitt digitale Nikon D40, håper jeg iallefall. Iallefall på hytta, der vi forer fuglene bra, og det kan være utrolig mange forskjellige fugler innom på våren. Noen blir, og hekker i nærheten, bl.a. i noen av våre mange fuglekasser, mens andre bare har en hvilepause før de flyr videre. Jeg gleder meg, og håper å kunne ta noen bra bilder denne våren. Må trene litt på all denne teknikken, men det er vel ikke umulig?? Jeg vil få bedre muligheter til å komme meg ut i skog og mark, som pensjonist, noe jeg gleder meg stort til. Det finnes 'Ti-topper'n' foruten den faste kollen, jo, det er muligheter.
Ellers skal jeg nå i bursdagsselskap til Strømmen, mitt eldste barnebarn har fylt 21 (hjelpe meg!!) og hans lillebror på snart ett år blir vel et større foto-objekt!! Gleder meg.Synd det er så langt å kjøre.