torsdag 29. januar 2009

fotosafari






Dagens bilder fra Kolletur nr 7.

3 kommentarer:

Petunia sa...

Selv for en som ikke er så glad i snø, var dette flotte bilder.
Og det er kjekt at du klarte å orden problemene og få det hele i gang. Jeg beklager at jeg ikke har hatt tid til å hjelpe deg, men det er muligens den beste måten å lære på å gjøre det selv og se gangen i det. Nå kan du være skikkelig kry av deg selv!
Ha flott fotohelg!

Som mine dager er sa...

Jeg som er et utpreget sommer-menneske kan falle litt i staver over slike deilige vinterbilder. Jeg som egentlig ikke liker vinter!!! Holkeføre og blåis er noe jeg ikke utstår, men snetunge trær er så utrolig stemningsfullt.

Klem fra Marit

Anonym sa...

Hei, er innom for å se fotosafari..
Nydelige vinterbilder.. måtte scrolle litt nedover også..

Bildet av perlemorsskyer var nydelig.. har aldri sett de i virkeligheten..må være en opplevelse..

Ha en fin uke.

Bea i Danmark