lørdag 28. mars 2009

'Hage' og kolletur

Vår, tross alt
Harespor i snøen
På vei til Ulvskollen.


Ikke lett å plassere innlegget, men velger hage denne gang, siden jeg tok bilde av den stakkars blomsterkassa mi som fortsatt ser ut til å være i live. Det er da et lite pust av vår, selv om de henger med 'nebbet'.

Turen til kollen var en flott opplevelse, mildt, vindstille, og fuglesang, må lære de forskjellige fuglesangene etterhvert. Tror kanskje det var en granmeis jeg hørte idag !! Gleder meg til bar mark, så jeg kan gå fra stien og prøve å fange fuglene inn i tele-objektivet. Vet et sted hvor det er storfugl, og er jeg heldig kan jeg kanskje få meg en tiurleik ? Jeg går jo i grålysningen, og nå stiller vi klokka også, så det blir litt mørkere om morgenen. Greit å starte dagen ved 6-tida, synes jeg. Jeg har jo så mye jeg skal ha gjort. Jeg synes det er tragisk å høre om noen som ikke får dagene til å gå. Det finnes da så mange ting å interessere seg for ??

Ingen kommentarer: