søndag 1. mars 2009

Besøk i _Strømmen + data

Han er jo bare til å spise opp !!
Har hatt en flott helg i Strømmen hos min datter+samboer+Oscar mitt yngste barnebarn+ Christoffer mitt eldste barnebarn + Agnethe hans forlovede. Alltid hyggelig og avslappende å være der, og det er en rivende utvikling på Oscar som nå er litt over ett år. Han sjarmerer alle selvfølgelig, og får all oppmerksomhet.

Ellers fikk jeg hjelp til å innstallere Photoshop, nå gjenstår det å ta det i bruk. Må nok kjøpe meg en lærebok, siden jeg ikke har noen som kan stå 'ved min side' og lære meg. Noe må jeg jo prøve meg fram på.

I tillegg 'lukter' jeg litt på Picasa, kanskje et greit sted å lagre bilder, men så ble jeg anbefalt Flickr siden jeg vil legge ut sykkelturene våre mer profft. !!! Jo, det er jammen bra at jeg går av på AFP om 30 dager, har jo ikke tid til å jobbe, jeg !!! 'Koselig,koselig' har i sin blogg mye lærerikt, så jeg må fordype meg litt der. Dette blir en spennende vår.

Og i morgen er det hagemøte i Porsgrunn Hagelag om Druer, og jeg tar med et par gode hagevenner dit. Gubben er i Skotland på guttetur, så jeg er gressenke ennå noen dager !!

Ingen kommentarer: