torsdag 26. mars 2009

Kolletur nr 20


Da ble det 20 turer før jeg går inn i pensjonistenes rekker. Det blir en spennende vår, håper på mange turer både til Ulvskollen og andre topper i nærheten. Siden jeg er et A-menneske, skulle jeg rekke mange turer før jeg (som hjemmeværende husmor)skal prøve å ha middagen klar til han som har ennå et år igjen av full jobb. Når man har jobben så langt opp i halsen som jeg har, er det ikke vanskelig å forlate arbeidsplassen i morgen for siste gang.

Tur nr 20 skulle etter værmeldingen onsdag bli ganske snøfylt, men det kom bare noen fjon. Nå er det vel meldt mer i helgen, håper det ikke kommer før utpå dagen !!! I kveld skal jeg på fotokurs og lære mer om denne hobbyen min som vel kommer til å ta mye av min tid fremover. Gleder meg veldig.

Ingen kommentarer: