mandag 16. mars 2009

Mandagstema - Fritid

bildet er tatt på hytta for et par år siden, men viser at jeg må ha plass når jeg har 'fri'.!
Jeg henger meg på, men vet ikke hvordan jeg får 'hektet på' ikonet på bloggen min, men .....

Jeg har jo så mange interesser, men noe jeg synes er gøy er å lage fotoalbum fra turene våre. Jeg lager alltid bildealbum, der jeg skriver dagbok-notater, pluss billetter, utklipp fra brosjyrer/aviser o.a. Det har blitt til at vi har lånt bort disse albumene til noen som skal til samme steder vi har vært. Nå er jo jeg ingen journalist, så det blir veldig privat, men ikke 'farlig'.

Det jeg nå har tenkt å drive med på fritida (som AFP-pensjonist) er å gjøre omtrent det samme på en DVD, det må vel kunne læres ??!!Men hva med tekst ?? Eventuelt vise i diverse fora ! Jo, her er muligheter for tidsknapphet !!

Ser ikke ut til at jeg får mye ledig tid fremover, når jeg i tillegg er interessert i fotografering og går på fotokurs for å lære mer !!!!

6 kommentarer:

Petunia sa...

Hvis du vil være med på Mette sitt mnadgastema med dette innlegget her. Så skriver du bare en kommentar her og du er "påmeldt".

Koselige fritids sysler dette.

Unknown sa...

Det kan faktisk vere travelt å vere AFPpensjonist:0)
Min gamle sjef har aldri hatt meir å gjere som etter at ho vart pensjonist, og fritidsproblem manglar ho i alle fall ikkje...
Bra tolkning og takk for koseleg kommentar i bloggen min.
Eg har laga denne bildecollagen i eit program som heiter picnic,
www.picnic.com.
Brukte lenge berre gratisversjonen, men no har eg oppgradert!!

Petunia sa...

Kan du sende meg en mail på petunia adressen min? Jeg har ikke din mailadresse lengre etter datatrøbbel i helgen:)

Marit sa...

Det ser ikke ut til at du får fritidsproblemer når du går av med pensjon, Bjørg! :-)

Malys krok sa...

Å lage en slik minnealbum er en koselig fritidsaktivitet. Har gjort noe lignende for lenge siden, koselig å se tilbake på. ha det godt. Hilsen Margit.

Viola sa...

Det er morsomt med mange hobbyer å velge mellom. Bordet ditt ser omtrent ut som mitt -hehe. Men jeg har god orden i rotet - uansett rot, hihi..Det er koselig å se andre også som lar det flyte litt rundt på bordet. Det viser bare at man engasjerer seg! :)