tirsdag 10. mars 2009

Hyttehelg i februar




Og det snødde og det snødde og det snødde, og vi måket og måket og spadde og måket, men hadde vi ikke samtidig syntes at det var moro, så hadde vi vel vært helt slått ut. Det er jo merkelig at selv om vi er godt forsynt med snø her hjemme, reiser vi opp til mer snø!! Vi målte 130 cm i sidene på de stiene vi måket, og det er jo litt morsomt, da !! Jeg kunne ikke dy meg, går jo på fotokurs, og plasserte vasen med tulipanene i snøen for å illustrere at våren er nær !! Vi hadde seniorfridag mandag, og vi hentet bilen på vei hjem, da hadde den stått til oppretting en hel måned !! Ja, ja, godt å få egen bil uansett igjen.
Så var det styremøte i borettslaget hos meg om kvelden. Det går i ett, liksom. Idag var det 12 siste dagen i jobb, teller ned, og gleder meg. Det er meldt fint vær noen dager, og i morgen får jeg bursdagsbesøk av min datter og Oscar fra Strømmen. Men først rekker jeg en tur til kollen, forhåpentligv is i morgensol.

Ingen kommentarer: