tirsdag 25. januar 2011

Mine Hosta på K

H. Kinakafu Otome er en liten sak med et morsomt navn. Den må jeg flytte siden den kommer til å bli overskygget av noen større. Må samle de små et annet sted. Det er en venusta type og helt grønn. Bildet viser bare blomstene som er ganske mørke i fargen.
H. Kitty Kat fant jeg bortglemt under noen Kjærlighetsurter, nesten oppspist av slimkreka. Heldigvis sto den i potte, så den fikk komme opp på verandaen og tatt bedre vare på. Den takket med noen blader til, og kanskje den fortsatt kan stå i potten sin neste år også. Den er også en venusta sak, og mini i størrelsen.
H. Krossa Regal blir stor, så den flyttet jeg litt sent sist høst. Nå skal den stå under en spirea, der kan den stå i fred, og danne bakgrunn for andre. Det står noen steder medium, men uansett passer den bedre der den står nå.

Var inne og surfet litt igår kveld, og fikk nesten ikke lagt meg.http://forums.gardenweb.com/forums/. Jewg scrollet meg frem til page 3, der det var bilder fra turer til hostahager !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Prøv selv !!!

Ingen kommentarer: